Forum Komuniti Taman Desaria, Nilai
Selamat datang ke Forum Taman Desaria, Nilai ini. Sila daftar diri anda terlebih dahulu untuk membolehkan anda membuat posting ke dalam forum dan menghantar mesej kepada rakan forum yang lain. Sekian, terima kasih

SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

View previous topic View next topic Go down

SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  azehri on Tue Jul 20, 2010 3:16 pm

Pagi ni terima sms daripada sahabat kita di Jalan 11, sms seperti di bawah:

"Cikgu sek keb bdr seri putra mtk sebar. Malam ni jgn keluar rumah dr maghrib sampai ke subuh esok. Sek panggil daru syifa'buat rawatan kat sekolah, nk halau makhluk halus kt sekolah. Jadi kalau boleh kita letak garam+lada hitam dpn muka pintu rumah, lg2 org yg ada anak kecik, bgtau pada org lain, . lg2 org yg berdekatan dgn sek rendah. Makhluk tu mungkin akan berkeliaran. Dr SK BSP".

avatar
azehri
Kage

Posts : 71
Join date : 2010-04-07
Location : Depan Komputer

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Pyanz83 on Tue Jul 20, 2010 4:06 pm

Agak2 berapa buah bas pulak disediakan untuk membawa makhluk halus tu?????(teringat masa dato harun din halau makhluk halus kat UKM bangi)
avatar
Pyanz83
Kage

Posts : 66
Join date : 2010-04-12
Age : 43
Location : ketua keselamatan

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  abikhsan on Tue Jul 20, 2010 4:37 pm

Mcm serius je bunyi mesej ni... Ada 2 anak sekolah kat Sri Putra while yang bongsu kat SK Bangi.... Moga dijauhi dari segala mala petaka.... Exclamation
avatar
abikhsan
Kage

Posts : 49
Join date : 2010-04-20

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  NASA on Tue Jul 20, 2010 5:47 pm

Pyanz83 wrote:Agak2 berapa buah bas pulak disediakan untuk membawa makhluk halus tu?????(teringat masa dato harun din halau makhluk halus kat UKM bangi)

Secara logiknya kalau makhluk2 tu boleh di halau, dah tentu boleh di arahkan pergi ke mana2. Apasal dia orang x mintak Darul Syifa' alihkan ke tempat2 tertentu eh? X de la makhluk2 tu nak pi jengah rumah2 yang x berkenaan...
avatar
NASA
Kage

Posts : 85
Join date : 2010-04-09

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  numero-eda on Tue Jul 20, 2010 11:54 pm

darul syifa akan divert kan ke tempat lain yang tidak berpenghuni. takde la depa nak bior 'hantu' tu merayau tak tentu arah.

numero-eda
Genin / Lower Ninja

Posts : 7
Join date : 2010-04-18

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Pyanz83 on Wed Jul 21, 2010 9:53 am

Siapa yang tahu kes"Halau Hantu"sila maklum.Aku rasa 1 ekor hantu dah terlepas lari kot sebab tu ada lori terbalik elak........ jam 4.30pagi tadi di highway seremban-kl selepas tol kajang.Jem sampai jam 8.30pagi.
avatar
Pyanz83
Kage

Posts : 66
Join date : 2010-04-12
Age : 43
Location : ketua keselamatan

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  azehri on Wed Jul 21, 2010 11:57 am

Sudahnya, punch card aku merah ari ni, lewat setengah jam....

Macammana ko tau lori tu terbalik kul 4.30 pagi, ko ni keje tarik kereta ke Mr. Pian? Len kali kalau tau awal2 ada accident kat PLUS tu, sms ler kat kengkawan, boleh kitorang amik precautionary action... Rolling Eyes
avatar
azehri
Kage

Posts : 71
Join date : 2010-04-07
Location : Depan Komputer

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Pyanz83 on Wed Jul 21, 2010 1:28 pm

Bukan ke ko pergi kerja naik motor............Adalah buat part time job Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
Pyanz83
Kage

Posts : 66
Join date : 2010-04-12
Age : 43
Location : ketua keselamatan

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  NASA on Wed Jul 21, 2010 3:13 pm

PESANAN PENAJA....

GUNAKANLAH 2 RODA JIKA ANDA INGIN MENJAGA KETEPATAN WAKTU.....
lol! lol! lol! lol!
avatar
NASA
Kage

Posts : 85
Join date : 2010-04-09

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Pyanz83 on Thu Jul 22, 2010 10:22 am

NASA wrote: PESANAN PENAJA....

GUNAKANLAH 2 RODA JIKA ANDA INGIN MENJAGA KETEPATAN WAKTU.....
lol! lol! lol! lol!


Kalau guna 3 roda ok tak????????????
avatar
Pyanz83
Kage

Posts : 66
Join date : 2010-04-12
Age : 43
Location : ketua keselamatan

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  abikhsan on Fri Jul 23, 2010 9:59 am

OK back to business..... Rupanya aktiviti menghalau jin/ syaitan kat SK Sri Putra selama 3 hari berturut-turut dan malam ni malam yang ke-3... macam serius je........ Anak saya kata banyak lada hitam dan garam bertaburan dalam kawasan sekolah...

Memandangkan mlm ni mlm yang finale... mungkin bas-bas berkaitan akan datang kot.... Evil or Very Mad
avatar
abikhsan
Kage

Posts : 49
Join date : 2010-04-20

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Pyanz83 on Fri Jul 23, 2010 10:36 am

Rasanya nak lihat juga kalu free malam ni............kot2 nak minta tolong diaorang buat kat Desaria pulak.
avatar
Pyanz83
Kage

Posts : 66
Join date : 2010-04-12
Age : 43
Location : ketua keselamatan

View user profile

Back to top Go down

Re: SMS daripada jiran/sahabat kita; halau hantu di SK Sri Putra

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum