Forum Komuniti Taman Desaria, Nilai
Selamat datang ke Forum Taman Desaria, Nilai ini. Sila daftar diri anda terlebih dahulu untuk membolehkan anda membuat posting ke dalam forum dan menghantar mesej kepada rakan forum yang lain. Sekian, terima kasih

Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

View previous topic View next topic Go down

Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Sun Apr 24, 2011 11:09 pm



Maklumat Lanjut serta cara2 membuat pesanan sila klik http://www.doktorherba.com
avatar
Aliahzakaria
Academy Student

Posts : 4
Join date : 2011-03-08
Location : Kuantan

View user profile Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Sun Apr 24, 2011 11:10 pm

TERAPI HERBA PASTI AKAN MENCERIAKAN HIDUP ANDA SEMULA !!!
Masalah keputihan anda kini boleh di-atasi hanya dalam masa 10 hari sahaja dengan Terapi 100% herba keluaran bumiputera Islam yang pastinya halal & selamat digunakan.Terapi PRK adalah satu-satunya harapan anda disebabkan produk lain seperti jamu,kapsul herba,pad herba hanyalah suplemen semata yang mungkin mampu membantu anda menghilangkan kegatalan tetapi bukan Jangkitan.Anda perlukan lebih daripada suplemen untuk bebas dari keputihan.Puluhan ribu wanita Malaysia,Singapura & Brunei telah menjalani Terapi herba PRK sendiri dirumah dengan sukses & telah berjaya bebas dari keputihan.Anda juga bakal mendapatkan manafaat yang tidak boleh dinilai dengan wang ringgit.
avatar
Aliahzakaria
Academy Student

Posts : 4
Join date : 2011-03-08
Location : Kuantan

View user profile Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Sun Apr 24, 2011 11:12 pm

TESTIMONI BENAR & TERKINI
Pn Samiah 29 tahun,dari KL-Sewaktu membeli pakej rawatan keputihan (PRK) saya telah bernazar untuk membuat kenduri doa selamat jika masalah jangkitan keputihan yang saya alami selama 2 tahun ini pulih.Alhamdulillah,syukur teramat sangat produk Dr Herba telah dapat membantu menghilangkan jangkitan yang selama ini merungsingkan fikiran.Bukan setakat menghilangkan jangkitan atau kegatalan malah kitaran haid pun kembali semula setelah 6 bulan.Hidup saya kini lebih yakin dan ceria.
Pn Zizie dari Negara Brunei Darusalam melalui sms - Alhamdulillah Sis tak sampai 10 hari keputihan saya hilang ,Sungguh berkesan,Sekarang saya cuma guna PPW saja.Macam tak percaya je,Tiada kebimbangan lagi.Tq Sis

Email yang kami terima dari pelanggan yang berpuashati
Pn Sanimah dari Singapura

Salam Sis Aliah
Alhamdulillah produk Dr Herba dapat juga membantu masalah saya,saya selesa dengan produk Dr Herba
Insyallah saya akan order lagi......
Terima Kasih
Wasalam

Pn Ruby dari Cheras,K.L
Salam.....
Alhamdulillah keputihan saya dah beransur pulih...xlagi gatal2 mcm dulu dah....lega sangat....kan bagus kalau saya jumpa produk ini awal lagi kan hehehe......
Saya sangat puashati dengan PPW ini,saya dah rekemenkan pada kawan2 saya,dan saya berminat untuk menjadi agen PPW ni...macam mana ek?
Email saya ya...
thanks

Pn Faridah 35thn dari Ipoh,Perak - Melalui sms
Salam Pn Aliah,Saya betul2 bersyukur kepada Allah yg telah memberi jalan utk diperkenalkan kpd produk Pn.Setakat ini walaupun sehari 2x shj saya menggunakan produk.Sampai hari ini masalah saya sudah hilang,mcm magik ye! Syukurlah,terima kasih banyak2 pd Pn Aliah dan pencipta produk ni,nanti kalau saya nak order saya akan sms lagi,tq
avatar
Aliahzakaria
Academy Student

Posts : 4
Join date : 2011-03-08
Location : Kuantan

View user profile Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Thu Apr 28, 2011 12:55 am

Untuk kes-kes keputihan yang teruk,Anda hanya ada 2 pilihan antara ke-klinik atau Terapi Herba

Terapi herba PRK bukan seperti produk suplemen, jamu,majun atau pad herba tetapi formula yang holistik melawan bakteria,kulat,parasit & kuman serta menguatkan imunisasi dari serangan microorganisma.

ANDA PERLUKAN LEBIH DARI SUPLEMEN UNTUK MELAWAN JANGKITAN
avatar
Aliahzakaria
Academy Student

Posts : 4
Join date : 2011-03-08
Location : Kuantan

View user profile Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan Wanita 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum